  • 1. Data: 2004-10-18 22:46:52
    Temat: Przekreślone 'oryginał'?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Mam parę faktur, których oryginały jakimś trafem są u mnie jako u
    wystawcy, a kopie u nabywcy (przy czym to osoby fizyczne, więc nie
    zauważyły). Czy mogę na luzie przekreślić słowo 'oryginał' i wpisać tam
    'kopia'? Domyślam się, że tak, bo nie ma zakazu poprawiania swoich
    dokumentów, a nigdzie nie jest powiedziane, że faktura musi być tylko
    drukowana, jak to dobrze Gotfryd ujmuje, ale chcę się upewnić ;)

    --
    Samotnik
    "Mnie takie zabawy nie bardzo interesują. Nie gustuje w penisach,