    From: marcin <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jak zakonczyc dzialanosc (ryczalt)
    Date: Tue, 18 Oct 2005 15:12:19 +0200

    Witam,
    od roku dorabiam sobie prowadzac JDG (ryczalt, VAT). Branza to glownie
    elektronika i informatyka. W ciagu tego roku zostalo zakupionych troche
    narzedzi (laptop, mierniki, lutownice, ...) i oprogramowanie. Od tego
    wszytkiego zostal odliczony VAT (nie mam zadnych amortyzacji, zadnych
    ewidencji). Teraz nosze sie z zamiarem zamkniecia dzialalnosci jednak nie
    wiem jak to formalnie przeprowadzic.

    Co z VAT'em ktory zostal odliczony?
    Czy trzeba robic jakies podsumowanie, jakis remement?
    Czy cos trzeba wiecej uwzglednic?
    Jak wogole to najsensowniej przeprowadzic?

    Pozdrawiam
    Marcin