  • 1. Data: 2008-02-10 11:39:09
    Temat: Jak zaksięgować część faktury za abonament wystawionej w 2007 r.
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Witam,

    W lutym 2007 r. wykupiłem abonament roczny, otrzymałem fakturę VAT.
    VAT odliczyłem w całości, a do KPIR wrzuciłem część kwoty netto
    proporcjonalną do liczby pozostałych dni w roku.
    W styczniu roku 2008 chcę odliczyć resztę abonamentu.

    Czy wpisać ten koszt podając jako dokument tę fakturę
    VAT z 2007? czy może trzeba wystawić dokument wewnętrzny?

    Można tego w ogóle nie wrzucić w koszty (4 zł zwrotu)
    czy lepiej jednak to zrobić?

    Piotr