    From: romanM <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jak zmniejszyc podatek do zapalcenia?
    Date: Sun, 29 Jan 2006 13:49:19 +0100

    Bym prosil o rade - jestem bezrobotny, single, od lata nie skladalem
    pita bo nie mam zadnych dochodow...
    chycilem sie jednak zeszlego roku za gielde i zarobilem tyle, ze
    wyszlo mi ze teraz musze zapalcic ok. 2000zl podatku! suma dla mnie
    astonomiczna.. zwlaszcza ze cala kasa zarobiona juz sie dawno
    rozeszla...
    ktos moglby mi poradzic co mozna zrobic - odliczyc czy cos takiego by
    zapalcic mniej niz w/w suma? jedyne co slyszalem to darowizny, ale to
    nadal tylko ponoc max 1% ..

    z gory dziekuje za ewentualna odp
    pozro
    roman