  • 1. Data: 2007-06-25 07:29:53
    Temat: Jaka forma opodatkowania ?
    Od: "raks" <k...@g...pl>

    Mam zamiar otworzyć działalność gospodarczą korzystając z 'taniego' ZUS (254
    zł)
    jaką formę opodatkowania wybrać gdy moje założenia będą takie:

    przychód: 3500 zł
    80% - sprzedaż przez sklep internetowy ebooków, publikacji (mojego autorstwa
    bez nr: ISBN docelowo korzystać mam z publikacji innych autorów)
    20% - tworzenie stron www

    koszty:
    254 zł ZUS
    100 zł internet, serwer

    Myślałem o zasadach ogólnych...

  • 2. Data: 2007-06-25 07:51:34
    Temat: Re: Jaka forma opodatkowania ?

    Dnia 25-06-2007 o 09:29:53 raks <k...@g...pl> napisał(a):

    > Mam zamiar otworzyae dzia?alno?ae gospodarcz? korzystaj?c z 'taniego' ZUS
    > (254
    > z?)
    > jak? form? opodatkowania wybraae gdy moje za?o?enia b?d? takie:

    Ostatnio trochę więcej, bliżej 300.