  • 1. Data: 2007-06-25 07:26:54
    Temat: Faktura dla pracownika konsulatu
    Od: "piotr27" <p...@a...pl>

    Witam,

    Sytuacja, z ktora spotykam sie po raz pierwszy.
    Konsul Ukrainy w Krakowie dokonal zakupu (obywatel Ukrainy). Prosi o
    wystawienie FVAT.
    Zapytany o NIP twierdzi, ze powinno wystawic sie FVAT z nipem zerowym
    000-000-00-00
    Czy to prawda, czy tak mozna?

    pozdrawiam, piotr

  • 2. Data: 2007-06-25 08:38:40
    Temat: Re: Faktura dla pracownika konsulatu
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

    IMHO mozna.
    Osobiscie spotkalem sie z podobna sytuacją, tyle ze w polu NIP był wpis "nie
    dotyczy".

  • 3. Data: 2007-06-25 10:23:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Mon, 25 Jun 2007 10:38:40 +0200, Snake Plissken napisał(a):

    > IMHO mozna.
    > Osobiscie spotkalem sie z podobna sytuacją, tyle ze w polu NIP był wpis
    > "nie dotyczy".

    A nie można po prostu jak dla nieprzedsiębiorcy, bez NIPu?

    p. m.

  • 4. Data: 2007-06-25 10:26:42
    Od: "Snake Plissken" <v...@p...onet.pl>

    | A nie można po prostu jak dla nieprzedsiębiorcy, bez NIPu?

    Byc może -nie jestem ekspertem - mogę tylko powiedzieć z czym się spotkałem
    osobiście...