eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiJaka forma prowadzenia księgowości będzie dla mnie najkorzystniejsza KPiR czy kasowa › Jaka forma prowadzenia księgowości będzie dla mnie najkorzystniejsza KPiR czy kasowa
    From: "Tomek\(NewComer\)" <f...@n...data.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Jaka forma prowadzenia księgowości będzie dla mnie najkorzystniejsza KPiR
    czy kasowa
    Date: Tue, 18 Jan 2005 10:21:41 +0100
    Sender: f...@a...pl@xdsl-2360.lodz.dialog.net.pl

    Witam

    Prowadzę sobie mała firmę konsultingową. Uczę języków i udzielam porad.
    Jestem vatowcem, wystawiam faktury (jakies 7 w miesiącu).
    Moje obroty to jakieś 10.000 PLN miesięcznie. Moje koszty to 2500 PLN
    (wszystko brutto)
    Ponieważ prowadzę księgowośc sam więc też sam się uczę na swoich błedach.
    Mój znajomy zasugerował mi żebym przeszedł na inny sposób rozliczania
    podatków. tzn na metodę kasową i na czym ona dokładnie polega.
    Czy na podstawie tych wiadomości możecie mi podpowiedzieć jaka forma będzie
    dla mnie najlepsza.
    Usługi nauczania są zwolnione z Vatu a reszta moich usług jest obciążona
    22%vatem

    Pozdrawiam i dziękuje

    Tom