  • 1. Data: 2003-08-13 18:58:52
    Temat: Jaka forma rozliczania podatku, prosze o pomoc
    Od: "#:-\) gps" <gpsgpsgps<beztego>@poczta.onet.pl>

    [jestem na grupie pierwszy raz, wiec przepraszam jesli juz bylo]

    jestem psychologiem, zamierzam rozpoczac prowadzenie dzialalnosci
    gospodarczej zgodie z moim wyksztaceniem, poradzcie gdzie moge znalezc
    przystepnie podane, a jednoczesnie wyczerpujaco, informacje na temat roznic
    miedzy korzysciami i minusami z opodatkowania sie w formie:
    - ryczalt
    - ksiega przychodow-rozchodow
    - VAT

    bardzo bede wdzieczny za odsylacze do stron w internecie

    #:-)
    gps