  • 1. Data: 2002-10-19 18:01:37
    Temat: Jaka forma umowy?
    Od: "ML" <l...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich.

    Jestem studentem. Wykonuje wlasnie swoje pierwsze zlecenie dla pewnej firmy
    informatycznej. Firma ta zamierza podjac ze mna dalsza wspolprace. Musze sie
    przyznac ze jestem w tych sprawach troche "zieolony". Jaka forma umowy
    bedzie dla mnie najkorzystniejsza, oraz o czym powinienem wiedziec?

    Pozatym zastanawiam sie nad zalozeniem wlasnej, jednoosobowej firmy.
    Zamierzam sprzedawac swoje uslugi firmom, wystawiajac im za nie rachunek.
    Czy to dobry pomysl? Jakie sa wady/zalety tego rozwiazania?

    Pozdrawiam,
    Michal

    ps: jestem zwolennikiem podatku liniowego od kazdej formy dochodu, ale
    niestety jest u nas inaczej