  • 1. Data: 2007-01-24 10:53:50
    Temat: Jaka podstawa rejestracji DG 2007?
    Od: t <r...@o...pl>

    Ostatnie ochłapy Prawa Działalności Gospodarczej wygasły 31/12/2006
    i nie mogę znaleźc nic o tymże je prolongowano,
    natomiast zapisy o rejestracji DG z Ustawy o Swobodzie DG prolongowano na
    2008r.
    Ktoś wie jaka jest teraz podstawa prawna rejestracji w EDG?

    pozdr

  • 2. Data: 2007-01-24 10:59:27
    Temat: Re: Jaka podstawa rejestracji DG 2007?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 24-01-2007 o 11:53:50 t <r...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > na 2008r.
    > Ktoś wie jaka jest teraz podstawa prawna rejestracji w EDG?

    Wtopiłem, http://www.abc.com.pl/serwis/du/2006/1636.htm i wszytsko jasne,
    prolongowali 7-7i z PDG do 30/09/2008.