  • 1. Data: 2004-06-04 20:03:32
    Temat: Jaka stawka/faktura za usługę do UE
    Od: Lech <l...@I...fm>

    Witam po raz pierwszy :) Tak się ostatnio obczytałem tą nową ustawą,
    rozporządzeniami, licznymi wyjątkami od wyjątków, ograniczeniami etc.,
    że... niczego już nie wiem ;) Stąd moje pytanie:
    - jaką fakturę muszę wystawić zleceniodawcy z UE za usługę polegającą na
    badaniu próbek pewnego towaru. Próbki jako takie nie stanowią wartości
    handlowej - tu od strony celnej nie ma problemu. Próbki badane są u nas
    w kraju, następnie tak one same, jak i ich opakowania utylizowane.
    Wyniki badań przesyłane są zleceniodawcy,
    - czy w ogóle muszę być zarejestrowany na VAT UE?

    Każdego który zechce udzielić sensownej odpowiedzi obiecuję zachować
    czule w pamięci ;)

    Pozdrawiam wszystkich i łączę się w (ustawowo-rozporządzeniowym) bólu ;)

    Lech