  • 1. Data: 2004-11-25 10:07:34
    Temat: Jaką sumę wolno wpłacać gotówką ?
    Od: "Wadim" <w...@o...pl>

    Witam
    Jaką sumę obecnie wolno włacać np. do banku gotówką, a od jakiej sumy trzeba
    płacić przelewem ?
    Podobno coś się zmieniło i suma wpłaty gotówkowej została podwyższona.
    Kiedyś było coś około 3000 EUR.

    Pozdr.
    Wadim

  • 2. Data: 2004-11-25 10:29:18
    Temat: Re: Jaką sumę wolno wpłacać gotówką ?
    Od: "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    >Podobno coś się zmieniło i suma wpłaty gotówkowej została podwyższona
    Po wejściu w życie Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (chyba 21
    sierpień) w obrocie gospodarczym wolno płacić gotówką do kwoty 15 tyś euro,
    która to kwota przeliczana jest na złotówki każdego miesiąca. (w paździeniku
    65.748 zł, nie wiem ile w listopadzie). Z tym, że ta kwota graniczna dotyczy
    płatności związanych z działalnością gospodarczą, ale chyba o to pytasz.
    Bo do banku wpłacić możesz sobie nawet całą banieczkę, jeśli masz. ;)
    Alter Native (GG 4646628)
    Natura jest po stronie ukrytych wad.

  • 3. Data: 2004-11-25 18:26:07
    Od: "Wadim" <w...@o...pl>

    > płatności związanych z działalnością gospodarczą, ale chyba o to pytasz.

    Witam
    Dokładnie chodziło mi o działalność ...
    Bardzo dziękuję za informację ! :-)

    Pozdrawiam
    Wadim

  • 4. Data: 2004-11-26 20:45:58
    Temat: Re: Jak? sumę wolno wpłacać gotówk? ?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 25 Nov 2004 11:07:34 +0100, "Wadim" <w...@o...pl> wrote:

    >Jaką sumę obecnie wolno włacać np. do banku gotówką, a od jakiej sumy trzeba
    >płacić przelewem ?
    Do banku gotówką to można wpłacić każdą kwotę (na swój rachunek) ;)

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?