  • 1. Data: 2004-11-24 22:37:59
    Temat: koszulki z nadrukiem - koszt ?
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Witam,

    Czy w koszt DG moge wliczyc zakup koszulek nadrukiem firmowym?
    czy jest tu jakis limit? kpir+vat

    pozdrowienia
    p.

  • 2. Data: 2004-11-25 09:28:41
    Temat: Re: koszulki z nadrukiem - koszt ?
    Od: "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    Reprezentacja i reklama.
    Limit - 0,25 % przychodów.

    Alter Native (GG 4646628)
    Natura jest po stronie ukrytych wad.

  • 3. Data: 2004-11-25 10:08:16
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
    > Reprezentacja i reklama.
    > Limit - 0,25 % przychodów.

    A jeśłi to odzież do pracy przy okazji tzw. robocza?
    Np. dla personelu firmy?

  • 4. Data: 2004-11-25 10:40:50
    Od: "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    >A jeśłi to odzież do pracy przy okazji tzw. robocza?
    >Np. dla personelu firmy?

    Jeżeli wykonywane przez personel czynności wymagają odzieży ochronnej czy
    roboczej (z przepisów BHP lub sanitarnych), to do limitu zalicza się (chyba)
    tylko samą usługę nadruku nazwy firmy na ubraniach, a pozostałe koszty bez
    limitu.

  • 5. Data: 2004-11-25 11:02:51
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Jeżeli wykonywane przez personel czynności wymagają odzieży ochronnej czy
    > roboczej (z przepisów BHP lub sanitarnych)

    A jak nie wymagają (nie wiem czy np. w każdej gastronomii są takie wymogi),
    ale jednak są odzieżą kupowaną przez zakład to co?
    Nie w koszty?

    >, to do limitu zalicza się (chyba)
    > tylko samą usługę nadruku nazwy firmy na ubraniach

    Jak nie masz porozbijanego tego na dwie pozycje na fakturze to co wtedy?

  • 6. Data: 2004-11-25 11:14:13
    Od: "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    >A jak nie wymagają (nie wiem czy np. w każdej gastronomii są takie wymogi),
    >ale jednak są odzieżą kupowaną przez zakład to co?
    >Nie w koszty?

    Jak nie wymagają, to po co kupować??

    >Jak nie masz porozbijanego tego na dwie pozycje na fakturze to co wtedy?

    To nie rozbijasz tego w kosztach: albo całość w wydatki albo całość w RiR.

  • 7. Data: 2004-11-25 11:18:20
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 11/25/2004 11:40 AM, Użytkownik Alter Native napisał:

> [...]
    > tylko samą usługę nadruku nazwy firmy na ubraniach, a pozostałe koszty bez

    Baaardzo restrykcyjna interpretacja. Wg znanych mi interpretacji w takim
    wypadku całość jest KUP.

    --
    gefragt

  • 8. Data: 2004-11-25 11:25:53
    Od: "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    >Wg znanych mi interpretacji

    Możesz napisać, skąd są Ci znane te interpretacje?

  • 9. Data: 2004-11-25 11:26:07
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości

    > Jak nie wymagają, to po co kupować??

    To chyba deczko inna kwestia?
    Może być parę innych tytułów to zaopatrywania pracowników w odzież roboczą
    niz tylko przepisy BHP i sanitarne.

    > To nie rozbijasz tego w kosztach: albo całość w wydatki albo całość w RiR.

    To wiem, pytam tylko czy w koszty zgodnie z prawem....

  • 10. Data: 2004-11-25 11:45:40
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 11/25/2004 12:25 PM, Użytkownik Alter Native napisał:

    > Możesz napisać, skąd są Ci znane te interpretacje?

    Z czasopism dla księgowych, a czasopismom z odpowiedzi US i MF.

    --
    gefragt