  • 21. Data: 2007-11-02 10:11:33
    Temat: Re: Jaki Office do firmy [NTG]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Nov 2007, Romek Karuk wrote:
    [...komuś...]

    > ale jest to na tyle intuicyjne

    Nie no, mi znalezienie jak sobie wydruk poustawiać (na niedomyślną
    drukarkę itp) zajęło tyle czasu[1], że beta Office 2007 leżala już
    później nieużywana.
    [1] nieważne, czy to sekundy. Przecież skoro WSZYSTKIE programy mają
    wybór drukarki w podobnej okolicy, to można i od nowych tego oczekiwać.

    Interfejs okienkowy ma tę przewagę nad innymi (np. linią komend) że
    pozwala "widzieć wybór". Jeśli ja nie widzę "z marszu" gdzie mam
    sobie wykonać podstawowe *zaawansowane* czynności, to on przestaje
    mieć jakiekolwiek zalety - czynności niezaawansowanych i tak przecież
    trzeba się nauczyć na klawiszach skrotów, bo to jest kilkanaście
    razy szybsze niż klikanie myszką.

    > ze po kilku godzinach korzystania
    > problemem staje sie powrot do starszej wersji

    Może dla kogoś kto z 2003 nie korzystał. Przez "korzystanie" rozumiem
    korzystanie z istotnej częsci funkcji, a nie używanie w roli zastępcy
    notatnika :)
    Tworzenie podstyli (metodą "MojFormat + rozstrzelony") i niektore inne
    wynalazki faktycznie mogą byc wygodne, ale nie za tę cenę żebym szukał
    "gdzie są %!@$#!$#@ pozostałe drukarki"!
    Przecież w Office (od 95 do 2003) przede wszystkim trzeba zablokować
    "domyślne drukowanie", żeby mieć zawsze *najpierw* wybór drukarki,
    prawda? :)

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2007-11-05 18:59:54
    Od: Romek Karuk <r...@o...pl>

    In article <Pine.WNT.4.64.0711021101100.3584@athlon64>,
    s...@s...com.pl says...
> [...]
    > [1] nieważne, czy to sekundy. Przecież skoro WSZYSTKIE programy mają
    > wybór drukarki w podobnej okolicy, to można i od nowych tego oczekiwać.

    akurat co do drukarek to nie narzekam, szczegolnie iz mam drukarke
    lokalna , sieciowa i dwie wirtualne do pdfow i czesto przelaczam sie
    miedzy nimi

    zdecydowanie nie :)
    ale wszystko kwestia gustu

    pozdrawiam