  • 1. Data: 2004-10-17 18:43:21
    Temat: Jaki PKD?
    Od: Jarek Pudelko <j...@n...ceti.pl>

    Witam

    Nawiazujac do mojego poprzedniego postu chcialem zapytac jaki PKD mam wpisac w
    zgloszeniu do ewidencji jesli dzialalnosc bedzie ograniczona do:

    21. Naprawa i konserwacja urzšdzeń elektronicznych:
    Naprawa zespolow i kompletnych urzadzen stosowanych w elektronicznym sprzecie
    powszechnego uzytku, w energetyce, elektronice, elektrotechnice i automatyce
    przemyslowej, jak np. zasilacze, urzadzenia sygnalizacyjne, alarmowe, sterownicze,
    wzmacniacze elektroakustyczne, magnetowidy, kamery, aparatura diagnostyczna,
    naukowa, elektroniczny sprzet pomiarowo-kontrolny, urzadzenia cyfrowe słuzace do
    zbierania i przetwarzania informacji itp. Naprawa i konserwacja komputerow i
    urzadzen pomocniczych. Naprawa zegarkow i zegarow elektronicznych (z wylaczeniem
    analogowych). Inne prace i czynnosci towarzyszace, niezbedne do calkowitego
    wykonania i wykonczenia swiadczonej uslugi.

    Na poczatek pewnie pojdzie: 72.50.Z -> konserwacja i naprawa maszyn biurowych,
    ksiegujacych i sprzetu komputerowego ale co z reszta?

    W zasadzie to na zgloszeniu wpisuje sie same numery czy mam napisac proza co bede
    robil? :)

    TIA,

    --
    Jarek Pudelko