  • 1. Data: 2004-10-17 13:04:01
    Temat: Przejęcie leasingu?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Chcę przejąć leasing samochodu osobowego. Jakie pułapki na mnie czekają?
    Czy mogę spokojnie pozostałe do końca raty walić w KUP tak jak przy
    leasingu od początku na mnie? Czy mogę odliczać VAT w pełnej wysokości
    (tzn. jak na osobówkę, czyli 50% max 5 tys.)? Gdzie jest haczyk, bo ktoś
    chce mi ten leasing odstąpić na b. korzystnych warunkach i tak się
    zastanawiam...
    --
    Samotnik
    "Mnie takie zabawy nie bardzo interesują. Nie gustuje w penisach,