  • 1. Data: 2004-10-17 18:14:44
    Temat: Karta podatkowa - ile sie czeka na decyzje?
    Od: Jarek Pudelko <j...@n...ceti.pl>

    Witam

    Otwieram dzialalnosci i chcialbym sie opodtkowac w formie karty podatkowej - tak sie
    sklada, ze to co chce robic jest wrecz wymienione w ustawie:

    1. naprawa i konserwacja urzšdzeń elektronicznych
    2. usługi w zakresie tele- i radiomechaniki

    (odpowiednio pkt. 21 i 22 w tabeli)

    Ile zatem trzeba czekac na decyzje naczelnika urzedu po zlozeniu wniosku o
    opodatkowanie w formie karty podatkowej? - chodzi mi konkretnie o decyzje ustalajaca
    wysokosc podatku.

    Zakladam, ze jesli spelniam warunki okreslone w ustawie to naczelnik nie wyda decyzji
    odmownej :)

    I jeszcze jedno. Rejestrujac dzialalnosc w Urz.Stat. mam wpisac wlasnie taki zakres
    dzialalnosci? Zeby potem sie nie okazalo, ze urzednik przywali do tego taki PKD, ze
    sie ten rodzaj uslug nie zalapie na karte :)

    TIA,

    --
    Jarek Pudelko