  • 1. Data: 2004-08-26 06:33:24
    Temat: Jaki kraj tacy urzędnicy
    Od: "Karpow" <n...@n...pl>

    Troszkę nie na temat ale się pośmiejecie
    Sytuacja wyglądała następująco:
    Wysyłam pracownika na pocztę aby wysłał paczkę do klienta w Finlandii z
    wzorem.
    Minęło pół godziny i pracownik wraca (poczta jest tuż za rogiem).
    -Dlaczego byłeś tak długo ?? Przecież to powinno zająć ci góra 10 min ??
    -Pani urzędniczka kazała wypełnić mi deklaracje celną no i to troszkę mi
    zajęło czasu.
    Pytam :
    -Jaką deklaracje celną?? Przecież od 1 maja jesteśmy w Uni a mamy sierpień.
    -Ja nie wiem , kazała to tak zrobiłem.
    Nie dało mi to jednak spokoju gdyż jak by nie było to ja płacę pracownikowi
    a nie pani z poczty więc dzwonię na urząd pocztowy proszę z naczelnikiem (tu
    akurat była naczelniczka) i pytam po uprzejmym przedstawieniu się:
    - Czy Pani wie,że od 1 maja jesteśmy w Uni Europejskiej a z tego co wiem to
    Finlandia również ??
    -Tak proszę Pana ale nie widzę dalej problemu.
    -Dlaczego więc pani w okienku naszemu pracownikowi przy wysyłce paczki do
    Finlandii zleciła wypełnienie deklaracji celnej i czy jest to praktyka
    powszechna czy może też był to jej jednorazowy wymysł ??
    -Nie proszę Pana jest to powszechne gdyż my nie m,amy dalej przepisów jak
    mamy postępować po 1 maja.
    -Ale co to znaczy ?? Kto pozwala wam zbierać takie informacje??? Według mnie
    nie powinno was obchodzić co jest w paczce i podstawowe pytanie co robicie z
    tymi deklaracjami??
    Odpowiedź:
    -Zbieramy na wszelki wypadek(tu podkreślam wszelki wypadek) gdyby urząd
    celny od nas tego zażądał ale myślę ,że nie długo powinno to wszystko się
    wyjaśnić .
    LUDZIE!!! RĘCE OPADAJĄ!!!

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-26 10:24:21
    Temat: Re: Jaki kraj tacy urzędnicy
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > LUDZIE!!! RĘCE OPADAJĄ!!!

    ROTFL
    Super:)
    a miałam fatalny nastrój od rana - od razu lepiej. Znowu w starej, dobrej
    Ojczyźnie:-)
    K.