  • 1. Data: 2005-03-16 12:58:58
    Temat: Jaki pit wypelnic?? i co zrobic z skladka na ub zdrowotne przy 0zl podatku !!
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Zeszly rok okazal sie dos cieniutki i zarobki ktore uzyskalem ksztaltuja sie
    na poziomie 3000zl
    po odliczeniu zaplaconego podatku i skladek spolecznych i zdrowotnych
    wychodzi cos kolo 2600 zł
    czyli wszystko co zaplacilem mam do zwrotu bo jestem zwolnieony z podatku.
    Mam jakis programik do PITow z onetu i mam problem
    po wpisaniu skladek na ub spoleczne wylicza mi 0 zl naleznego podatku
    wklepuje skladki na ubezpieczenie zdrowotne wychodzi mi kwota ujemna
    i wywala jako blad bo kwota z pozycji powyzszej czyli 0 podatku jest wyzsza
    niz kwota ub zdrowotnego.

    Co z tym fantem zrobic???

    Bede wdzieczny za pomoc .
    Rozliczam sie indywidualnie na picie 37 ( jezeli mam na innym to prosze o
    podpowiedz)
    a dochod uzyskany przez umowy zlecenie i 1 na czas okreslony.

    Pozdrawiam Adrian Ł

  • 2. Data: 2005-03-16 13:48:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Adrian wrote:
    > Mam jakis programik do PITow z onetu i mam problem

    to nie używaj jakiegoś, tylko używaj porządnego.
    www.pity.pl

> [...]
    > wklepuje skladki na ubezpieczenie zdrowotne wychodzi mi kwota ujemna
    > i wywala jako blad bo kwota z pozycji powyzszej czyli 0 podatku jest wyzsza

    bo masz program do bani.
    Jak ci wyszło zero podatku, to wpisujesz zero zdrowotnego.

  • 3. Data: 2005-03-16 13:54:36
    Od: "opix" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Adrian" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam

    pozycja ubezpieczenie zdrowotne nie może być większa niż poz. 101 czyli
    że już nie masz kwoty podatku naliczonego i ubezpieczenia zdrowotnego
    nie wpisujesz -pozostaje ci tylko wyliczona nadpłata

    --
    == opix ==

  • 4. Data: 2005-03-16 14:26:53
    Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl>

    Dzieki za podpowiedzi juz mam wszytko OK
    Pozdrowionka Adrian Ł