  • 1. Data: 2004-03-18 18:30:49
    Temat: Jaki podatek od cześci do samochodu na ryczałcie
    Od: "Jaco" <j...@p...onet.pl>

    Sytuacja:
    Ryczałt + Vat, usługi z 8,5% podatkiem od tych usług, usługi nie związane z
    samochodami lub częściami.

    Pytanie:
    Muszę wystawić refakturę firmie, ( teoretycznie jest to zwykła faktura) na
    jedną część ( cena części: 500zł )do samochodu firmowego (Ciężarowy) i
    pytanie tyczy się tego jaki podatek musze zapłacić US od tej faktury?
    20%, 17%, 8,5%, 5,5% czy 3%?.,

    Ustawa o podatku zryczałtowanym jest dla mnie zbyt skomplikowana żeby to
    zrozumieć....

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-18 21:38:51
    Od: "Jacek" <c...@u...poczta.onet.pl>

    Nieustraszony(a) niczym Jaco napisał(a):
> [...]
    > jedną część ( cena części: 500zł )do samochodu firmowego (Ciężarowy) i
    > pytanie tyczy się tego jaki podatek musze zapłacić US od tej faktury?

    Moim zdaniem 3%

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

    Adres trochę "przerobiony"

  • 3. Data: 2004-03-18 22:21:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Mar 2004, Jaco wrote:

> [...]
    >+ Pytanie:
    >+ Muszę wystawić refakturę firmie, ( teoretycznie jest to zwykła faktura)

    ...czyli "handel zwykły 3%", dobrze mi się wydaje ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    ("podatnik zwykły" :) na KPiR, VAT, ZUS, memoriał)