  • 1. Data: 2013-04-08 10:24:45
    Temat: Jaki program do rozliczenia podatku doch. za 2012 rok polecacie?
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Korzystałem z programu pobranego z www.e-pity.pl i wydaje mi się
    całkiem rozsądny ale chcę sprawdzić obliczenia jeszcze w innym
    programie, czy możecie mi polecić coś darmowego, najlepiej w
    formie kreatora, wprowadzam pity-11 a program uzupełni pit-37.

  • 2. Data: 2013-04-08 13:36:42
    Od: "mkgp" <m...@w...pl>

    Polecam program PITy 2012 - http://www.pity.pl/program-pity

  • 3. Data: 2013-04-08 21:13:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-08 10:24:45 +0200, poszukiwacz <o...@g...com> said:

    > Korzystałem z programu pobranego z (...) i wydaje mi się
    > całkiem rozsądny ale chcę sprawdzić obliczenia

    To użyj kalkulatora.
    ;>

    A do rozliczeń wystarczy formularz z Min. Fin.
    Bez zbędnych pośredników...

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2013-04-08 21:52:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    poszukiwacz wrote:
> [...]
    > programie, czy możecie mi polecić coś darmowego, najlepiej w
    > formie kreatora, wprowadzam pity-11 a program uzupełni pit-37.

    pity.pl

  • 5. Data: 2013-04-12 21:16:20
    Od: S P 1 Q X L <s...@s...pl>

    W dniu 2013-04-08 10:24, poszukiwacz pisze:
> [...]
    > programie, czy możecie mi polecić coś darmowego, najlepiej w
    > formie kreatora, wprowadzam pity-11 a program uzupełni pit-37.

    e-deklaracje.gov.pl :)

  • 6. Data: 2013-04-13 12:20:58
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    http://www.program-pit.eu/www/program_pit