  • 1. Data: 2009-05-31 15:23:11
    Temat: Jaki to stosunek albo jaka to usluga ?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Jest sobie firma X. Ta firma z mysla o zarobku utworzyla portal internetowy
    www.xxxxxxxxxx.pl

    W tym portalu dba o merytoryczna zawartosc przezntujac jakies tresci. Na tym
    portalu sprzedaje tez dla zainteresowanych miejsce reklamowe.

    W pewnym momencie dochodzi do wniosku, ze za malo ma przychodzu z reklam w
    serwisie. Publikuje zatem ogloszenie:

    "Wszyscy chetni, ktorym serwis sie spodobal, byl przydatny a chca wesprzec
    dzialalnosc jego autorow prosimy o wplate datkow w kwocie 1 zloty od kazdego
    chetnego. Wplata jest dobrowolna. Z pelnych fukcji serwisu mozna korzystac
    rowniez bez dokonania wplaty jednak liczymy na Panstwa hojnosc".

    Jak to opodatkowa/zaksiegowac? Wplacajacy sa anonimowi, kwoty minimalne choc
    planowane np. w skali miesiaca beda na poziomie 500 zlotych.

    Icek

  • 2. Data: 2009-05-31 17:01:20
    Temat: Re: Jaki to stosunek albo jaka to usluga ?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Jak to opodatkowa/zaksiegowac? Wplacajacy sa anonimowi, kwoty minimalne
    > choc
    > planowane np. w skali miesiaca beda na poziomie 500 zlotych.

    Hmmmm - serio az tyle bedzie frajerow ?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-05-31 21:07:26
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Hmmmm - serio az tyle bedzie frajerow ?

    powyzsze jest czyto hipotetyczne ale chodzi mi o to jak zaksiegowac ten
    przychod.

    Icek

  • 4. Data: 2009-05-31 21:57:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > powyzsze jest czyto hipotetyczne ale chodzi mi o to jak zaksiegowac ten
    > przychod.

    :)
    IMHO kolumna 8 KPiR.... ale na podstawie czego... - to juz nie wiem :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-06-01 07:27:58
    Temat: Re: [OT] Jaki to stosunek albo jaka to usluga ?
    Od: <s...@a...pl>

    > Hmmmm - serio az tyle bedzie frajerow ?

    Dlaczego frajerów? Sam tworzę stronę, która (prawie) nie przynosi przychodów, a
    jest poczytna. Sam zagladam na kilka wyjątkowych innych, robionych akurat
    hobbystycznie. Nie mam oporów by wspomóc je małym groszem, jeśli zajdzie
    potrzeba. Nie czuję się / nie czułbym się też frajerem w takiej sytuacji.
    Mozęróżnica zdań pochodzi stąd, że Ty nie masz takiego hobby i tego nie
    rozumiesz...

  • 6. Data: 2009-06-01 15:39:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Hmmmm - serio az tyle bedzie frajerow ?

    biorac pod uwage twoja odpowiedz...
    tak...

    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy
    potrafią zepsuć stalową kulę...
    Pszemol: No to jest nas dwu...

  • 7. Data: 2009-06-01 20:53:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 31 May 2009, SDD wrote:

    > Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości
    >
    > :)
    > IMHO kolumna 8 KPiR.... ale na podstawie czego... - to juz nie wiem :)

    IMO dowolnego dowodu.
    Z braku laku może być również dowód wewnętrzny w dowolnej formie,
    rozporządzenie o KPiR *nie ogranicza* formy i zakresu stosowania dowodów
    wewnętrznych dla przychodów (ograniczenie do zamkniętej listy dotyczy
    wyłącznie *wydatków*).
    Na mój rozum wydruk transakji bankowej lub raport bankowy, który
    zawiera w opisie jasną informację czego dotyczy transakcja
    wystarcza.
    Jak ktoś widzi przeszkodę aby wystawiać np. raz na dzień DW z sumą
    takich przychodów to poproszę, bo tak na 1. rzut oka wydaje mi się
    że też by "uszło".

    pzdr, Gotfryd