  • 1. Data: 2009-05-30 11:54:22
    Temat: Zwrot towaru jak zaksięgować
    Od: "PiotrB." <p...@t...pl>

    Witam,

    KPiR, VAT.
    Kupiłem pendrive, wrzuciłem w koszty odliczyłem VAT.
    Po paru miesiącach pendrive się zepsuł, otrzymałem zwrot pieniędzy na
    konto.
    Jak to teraz zaksięgowac? domagać się jakiegoś dokumentu od sprzedawcy?
    Na zasadzie dokumentu wewnętrznego?

    Pozdr. Piotr

  • 2. Data: 2009-05-30 15:39:09
    Temat: Re: Zwrot towaru jak zaksięgować
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 30 maj 2009 13:54
    (autor PiotrB.
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <op.uuqrcw1gfjrr5n@my-f494b6dc3073>):

    > Jak to teraz zaksięgowac? domagać się jakiegoś dokumentu od sprzedawcy?

    Faktury korygującej.

    --
    Tristan

  • 3. Data: 2009-05-30 15:49:03
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tristan wrote:

    > Faktury korygującej.

    Z jakiego powodu korekta w tym wypadku?

  • 4. Data: 2009-05-30 15:51:08
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 30 May 2009 17:49:03 +0200, cef napisał(a):

    > Z jakiego powodu korekta w tym wypadku?

    Niech zgadnę: z powodu zwrotu towaru? :)

  • 5. Data: 2009-05-30 17:14:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    jureq wrote:

    > Niech zgadnę: z powodu zwrotu towaru? :)

    A był zwrot towaru?
    Raczej nie. Dlatego pytam jaka faktycznie przyczyna.
    Oczywiście, że można założyć, że teoretycznie zwraca on ten pendrive,
    a sprzedawca go sobie złomuje czy jakoś inaczej to załatwia,
    ale jak US sobie podrąży temat, to chciałbym wiedzieć jaki się podaje
    powód do korekty w takim wypadku: rabat 100%?

  • 6. Data: 2009-05-30 17:41:30
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 30 maj 2009 19:14
    (autor cef
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gvrpl8$cs5$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > A był zwrot towaru?
    > Raczej nie.

    Jak nie? Gościowi się zepsuło urządzenie, oddał je sprzedawcy, dostał zwrot
    kasy.

    --
    Tristan

  • 7. Data: 2009-05-30 18:11:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 30 May 2009, jureq wrote:

    > Niech zgadnę: z powodu zwrotu towaru? :)

    Y tam, jak widać za mało poważnie brzmi.
    "Z powodu zastosowania art.29.4 w powiązaniu z art.29.4a ustawy..."
    ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2009-05-30 18:54:50
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 30 May 2009 19:14:15 +0200, cef napisał(a):

    > A był zwrot towaru?
    > Raczej nie.

    W temacie postu był.

  • 9. Data: 2009-05-30 20:41:54
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    jureq wrote:

    > W temacie postu był.

    W temacie owszem był, ale w treści już był tylko zwrot pieniędzy.
    A gdyby było tak jak ja myslałem, że jest:
    tylko zwrot kasy, a towaru nie?