  • 1. Data: 2005-12-14 13:48:58
    Temat: Jakie konto bankowe dla Sp. z o.o.
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witam !

    może to trochę nie na temat grupy, ale tu z pewnością jest najwięcej
    obeznanych osób w tym temacie stąd moje pytanie:
    W jakim banku obecnie najkorzystniej (najtaniej) prowadzić konto
    dla osoby prawnej ?
    Podpowiem, że mBank, Multibank - nie obsługują osób prawnych.
    Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 2. Data: 2005-12-14 14:03:45
    Temat: Re: Jakie konto bankowe dla Sp. z o.o.
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > dla osoby prawnej ?
    > Podpowiem, że mBank, Multibank - nie obsługują osób prawnych.

    http://vwbankdirect.pl/

    Od roku nie zaplacilem grosza i obluguja osoby prawne.

    Adam

  • 3. Data: 2005-12-14 16:00:55
    Od: k...@t...pl (Lipas)

    Witaj Adamski,

    W Twoim liście datowanym 14 grudnia 2005 (15:03:45) można przeczytać:
    A> Od roku nie zaplacilem grosza i obluguja osoby prawne.

    Oto chodziło, bardzo dziękuję

    --
    Pozdrowienia,
    Lipas

  • 4. Data: 2005-12-14 21:09:45
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Lipas" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obeznanych osób w tym temacie stąd moje pytanie:
    > W jakim banku obecnie najkorzystniej (najtaniej) prowadzić konto

    VW.
    Darmo za całość.
    Płacisz tylko 36 zł rocznie za token.