  • 1. Data: 2003-12-21 21:57:30
    Temat: Jakie składki ZUS?
    Od: User <j...@i...pl>

    Prowadzę działalność gospodarczą i od 10 grudnia zostałem
    jednocześnie
    pracownikiem. Jakie składki za grudzień powinienem odprowadzic do
    Zus?

    --
    Pozdrawiam Michalak Jan

    ---
    Ten list został wysłany przy użyciu Gołąbka
    http://www.amsoft.com.pl/golabek

  • 2. Data: 2003-12-21 23:04:31
    Temat: Re: Jakie składki ZUS?
    Od: Ewa Wolska<e...@o...pl>

> [...]
    > jednocześnie
    > pracownikiem. Jakie składki za grudzień powinienem odprowadzic do

    Jeżeli wyrejestrowałeś się ze wszystkich ubezpieczeń z tytułu
    prowadzenia DG i zgłosiłeś tylko do zdrowotnego od 11.12.03.
    To za grudzień zapłacisz proporcjonalnie ( 10 dni ) ubezpieczenia
    społeczne (emeryt.rentowe,wypadkowe, jeżeli płacisz to też
    chorobowe) natomiest ubezpieczenie zdrowotne zapłacisz jak za pełny
    miesiac prowadzenia DG

    pozdrawiam, Ewa

    -> http://usenet.pomocprawna.info