  • 1. Data: 2003-12-21 10:50:47
    Temat: p5-jeszcze przeniesc baze
    Od: "faktornik" <f...@o...pl>

    dalej się nie udało !!
    (patrz wątek: jak w p5 przenieść bazę)

    w desperacji próbowałem zarchiwizować na inny komp
    owszem pięknie ale p5 nie chce z nią pracować bo mówi że ona tylko
    archiwalna
    a normalna procedura archiwizacji mnie poraziła !!
    aż sam sobie nie wierze !!- naprawdę archiwizuje się po JEDNYM zestawie w
    obrebie JEDNEGO płatnika
    TOŻ dla biura z kilkudziesięcioma płatnikami po kilkanaście zestawów to
    kilkudniowe zajęcie
    MA kto jakie doświadczenie !!

    przecie musi być jakiś sposób sensowny choćby jak klient się chce przenieść
    do innego biura z całą swoją
    historią

    zszokowany Karas