  • 1. Data: 2007-04-25 22:38:56
    Temat: Wyjaśnienia w US i termin zwrotu
    Od: Pietia <p...@g...com>

    Witam,

    Już wczoraj ;) byłem w US celem wyjaśnienia pewnej nieścisłości (w
    zeszłym roku ojciec wpisał mi w PITcie inne niż powinien drugie imię -
    skąd mu się to wzięło, nie wiem). Całość sprowadziła się do tego, że
    przemiła pani ściągnęła moje akta, skreśliłem niepoprawne dane,
    wpisałem poprawne, zaparafowałem i wio (chodzi o PIT sprzed roku).

    Zadowolony wróciłem do domu - niedługo będą pieniądze - a jednak...

    Znajomy powiedział mi, że 3 miesiące liczą się od momentu złożenia
    jakichkolwiek wyjaśnień, więc na zwrot podatku mogę sobie jeszcze
    poczekać. Czy to prawda?

    pozdrawiam,
    Piotrek

  • 2. Data: 2007-04-25 23:43:17
    Temat: Re: Wyjaśnienia w US i termin zwrotu
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    >"Pietia" <p...@g...com> wrote in message
    ups.com...
> [...]

    >Znajomy powiedział mi, że 3 miesiące liczą się od momentu złożenia
    >jakichkolwiek wyjaśnień, więc na zwrot podatku mogę sobie jeszcze

    I tak i nie.
    Pieniądze możesz dostać jutro, albo za 10 miesięcy.
    W każdym razie jesli dostaniesz je w ciagu najbliższych 3 miesięcy nie
    będziesz miał prawa upominać się o odsetki.

  • 3. Data: 2007-04-26 08:05:54
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 25 Apr 2007 15:38:56 -0700, Pietia napisał(a):

> [...]
    >
    > Znajomy powiedział mi, że 3 miesiące liczą się od momentu złożenia
    > jakichkolwiek wyjaśnień, więc na zwrot podatku mogę sobie jeszcze

    Coś mi nie pasuje.

    1. Na żadnym znanym mi PIT nie wpisuje sie drugiego imienia.

    2. Deklaracja sprzed roku, czyli za rok 2005. I jeszce ci nie zwrócili
    nadpłaty? No to dostaniesz całkiem ładne odsetki.

  • 4. Data: 2007-04-26 16:09:54
    Od: Pietia <p...@g...com>

    On 26 Kwi, 10:05, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:
    > Coś mi nie pasuje.

    Już wyjaśniam ;)

    > 1. Na żadnym znanym mi PIT nie wpisuje sie drugiego imienia.

    A na NIP-3 jak najbardziej. I tu im się nie zgadzało :)

    > 2. Deklaracja sprzed roku, czyli za rok 2005. I jeszce ci nie zwrócili
    > nadpłaty? No to dostaniesz całkiem ładne odsetki.

    Chodzi o rozliczenie za 2006.