  • 1. Data: 2007-04-25 23:36:22
    Temat: Pit 37 + PIT 38
    Od: " M" <m...@W...gazeta.pl>

    Mam do rozliczenia PIT 37 z tytułu umowy o dzieło oraz PIT 38 z tytułu gry na GPW.
    Z pitu 37 wyszła nadpłata podatku natomiast z pit 38 wyszła niedopłata.
    Pojawia się zatem pytanie, w jaki sposób mam się rozliczyć z Urzędem - czy mam
    zapłącić tylko różnicę (podatek od dochodu z GPW pomniejszony o nadpłatę z
    racji nadwyżki podatku z umowy o dzieło), czy mam zapłacić za PIT 38
    natomiast na zwrot nadpłaty czekać ??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-25 23:38:04
    Temat: Re: Pit 37 + PIT 38
    Od: " M" <m...@N...gazeta.pl>

    M <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > zapłącić tylko różnicę (podatek od dochodu z GPW pomniejszony o nadpłatę z
    > racji nadwyżki podatku z umowy o dzieło), czy mam zapłacić za PIT 38

    To sobie sam odpowiem:
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
    .soc.prawo.podatki&tid=1084959&pid=1085008&MID=%3Cf0
    ndir%241im%241%40nemesis.news.tpi.pl%3E

    p.s. Sorry za zaśmiecanie.