  • Data: 2004-01-24 18:40:30
    Temat: Jeszcze trochę związane z zawieszeniem DG
    Od: "raw73" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Interesuje mnie Wasza interpretacja następującego problemu:

    Prowadząc działalność gospodarczą napisałem program komputerowy oraz
    sprzedałem kilka licencji na użytkowanie tego oprogramowania innym firmom.
    Obecnie mam zawieszoną DG i stąd moje pytanie:
    Czy sama sprzedaż licencji uważana jest za prowadzenie DG (nawet jeżeli
    aktualnie nic nie wytwarzam - nie piszę programu)?
    Czy aby sprzedać licencje na użytkowanie kolejnym firmom muszę koniecznie
    odwieszać DG ?

    Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.

    Rafał
    r...@N...poczta.onet.pl