  • 1. Data: 2002-06-30 19:00:40
    Temat: K... co z tymi podatkami w Polsce
    Od: w...@a...com (Weronikad)

    Czytam te posty i mysle"K... co z tymi podatkami w Polsce". Ludzie pytaja jaki
    jest podatek od od dochodow z konsultacji, jaki jest podatek od oszczednosci,
    jaki podatek od tego i tamtego. Ludzie wezcie ten burdel za klaki i
    wypieprzcie. Podatek powinien byc jeden od dochodu. Nie wazne czy ten dochod
    jest z korepetycji, oszczdnosci w PKO czy z kopania rowow, sprzedazy grzybow.
    Dochod, minus obowiazujace odpisy i podadek platny zgodnie z widelkami podatku.
    Burdel macie z tymi podatkami

  • 2. Data: 2002-07-01 07:58:23
    Temat: Re: K... co z tymi podatkami w Polsce
    Od: "JarQ" <j...@p...onet.pl>

    Taaaa i w tym momencie Państwo Polskie przestaje istnieć, jakieś inne mądre
    pomysły ma kolega w rękawie???

    JarQ

  • 3. Data: 2002-07-01 10:31:42
    Od: "DarekS" <n...@a...com.pl>

    "Weronikad" <w...@a...com> wrote in message
> [...]
    > jaki podatek od tego i tamtego. Ludzie wezcie ten burdel za klaki i
    > wypieprzcie. Podatek powinien byc jeden od dochodu.

    A ile ich jest według ciebie?

> [...]
    grzybow.
    > Dochod, minus obowiazujace odpisy i podadek platny zgodnie z widelkami

    Ty masz za to poukładane... i to fajnie. Powiedz mi więc dlaczego np w USA
    wynajmuje się ludzi do rozliczenia podatku - taki prosty system czy burdel?
    BTW w jakim kraju mieszkasz? A może zaprojektujesz nowy system podatków od
    dochodów osobistych ;-)

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu