  • 1. Data: 2002-12-11 10:33:43
    Temat: KARTA PODATKOWA
    Od: "ISC Robert Kurkiewicz" <r...@i...pl>

    Witam,

    jestem na karcie podatkowej od 14 lat .Przymierzam się do zmiany formy
    opodatkowania ze względu na poszerzenie działalności firmy.Czy postępuję
    słusznie zmieniając formę opodatkowania, aczkolwiek poszerzenie nie jest
    konieczne.
    Nadmieniam że jestem Vatowcem.

    Robert Kurkiewicz

  • 2. Data: 2002-12-12 08:36:42
    Temat: Re: KARTA PODATKOWA
    Od: "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl>

    Użytkownik "ISC Robert Kurkiewicz" <r...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:at74cd$2ps8$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
    > opodatkowania ze względu na poszerzenie działalności firmy.Czy postępuję
    > słusznie zmieniając formę opodatkowania, aczkolwiek poszerzenie nie jest

    Tylko Ty wiesz co robisz, jakie masz przychody i koszty, obroty. Na jaką
    formę chcesz zmienić? Zrób sobie własną kalkulację. Sprawdź, w którym
    przypadku zapłacisz więcej. I odpowiedz sobie, czy warto zmieniać formę, aby
    trochę zł zaoszczędzić kosztem dodatkowych godzin na papierkową przepychankę
    i większą możliwość "wpadki" w urzędzie. Podałeś mało danych o działalności.
    Iwona

  • 3. Data: 2002-12-12 09:39:43
    Od: "ISC Robert Kurkiewicz" <r...@i...pl>

    Witam,

    usługi telekomunikacyjne, a mam zamiar je razszerzyć i karta tego ne
    obejmuje.

    Z poważniem Robert

    Użytkownik "Iwona Ślusarczyk" <i...@e...pl> napisał w
    wiadomości news:at9hsv$79j$1@news.tpi.pl...