    From: "agagoc" <a...@N...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: KH - biuro rachunkowe - problem (dłuuugie)
    Date: Fri, 30 Apr 2004 20:52:47 +0200

    Bardzo proszę o pomoc, bo nie mam pojęcia jak z tego wybrnąć.
    Spólka z oo oddała księgowość i płace do biura rachunkowego.
    Ale z różnych powodów postanowiła zająć się księgowością sama
    i tu pojawił się problem. Nie dostanę niczego w formie elektronicznej,
    chociaż wszystko było robione komputerowo. Otrzymam wydruki,
    ale też nie wszystkie. Nie otrzymam rejestru VAT, nie otrzymam
    amortyzacji, nie otrzymam DEKLARACJI PODATKOWYCH:
    (CIT, PIT, VAT,) w żadnej postaci, bo to są kopie i biuro nie musi
    mi ich oddawać (ich stanowisko).
    Otrzymałam dokumenty papierowe (pierwotne), ale np na fakturach
    kosztowych (i na wszystkich innych dokumentach) nie ma nawet
    cienia dekretacji. Jest tylko numer dokumentu w księdze.

    Bardzo proszę o jakieś porady najlepiej w postaci delegacji ustawowej
    czy czegoś w tym stylu, bo nie wiem, jak walczyć o swoje dokumenty!
    Nie mam żadnych danych (choćby planu kont!) i nie mogę zacząć
    księgować kwietnia, nie mam amortyzacji, nie mam nic!

    pozdrawiam,
    agagoc