  • 1. Data: 2003-04-30 13:02:33
    Temat: jeszcze pytanie zwiazane z pitem
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl>

    Prosze o jeszcze jedna informacje i wyrozumialosc :)
    Firma w 2000 roku poniosla strate - przykladowo 6000 zl.
    Z tego co wiem ta strate trzeba rozliczac przez 5 lat.
    W roku 2001 zostalo rozliczone 1/2 tej straty czyli 3000 zl.
    Czy za rok 2002 moge rozliczyc 1500 zl?

    Pozdrawiam,
    Malgorzatka

  • 2. Data: 2003-04-30 13:47:59
    Temat: Re: jeszcze pytanie zwiazane z pitem
    Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl>

    > Firma w 2000 roku poniosla strate - przykladowo 6000 zl.
    > Z tego co wiem ta strate trzeba rozliczac przez 5 lat.
    > W roku 2001 zostalo rozliczone 1/2 tej straty czyli 3000 zl.
    > Czy za rok 2002 moge rozliczyc 1500 zl?

    Dobra. Juz wygogolwalam ze starych postow i wiem ze moge.
    Pitongi wydrukowane :) Jak zwykle na ostatnia chwile :)
    Pozdrawiam,
    Malgorzatka