  • 1. Data: 2004-01-22 08:35:53
    Temat: KOSZTY UZYSKANIA PRZYCHODU
    Od: "wiktor" <w...@w...pl>

    Witam
    Jestem nauczycielem pracującym w dwóch szkołach (dwie odrębne umowy o pracę)
    szkoły są finansowane przez tę samą gminę.sam mieszkam w innej miejscowości.
    Otrzymałem jeden PIT 11 w pozycji 35 (koszty uzyskania przychodu widnieje
    kwota 1499,40
    " 1.499 zł 40 gr (miesięcznie 124 zł 95 gr), jeżeli miejsce
    stałego lub czasowego zamieszkania podatnika jest położone
    poza miejscowością, w której znajduje się zakład pracy, a
    podatnik nie uzyskuje dodatku za rozłąkę,"
    zastanawiam sie czy nie powinno być 2.249 zł 21 gr,
    "2.249 zł 21 gr, jeżeli podatnik uzyskuje ww. przychody
    równocześnie od kilku zakładów pracy, a miejsce stałego lub
    czasowego zamieszkania podatnika jest położone poza
    miejscowością, w której znajduje się zakład pracy i podatnik
    nie uzyskuje dodatku za rozłąkę. "
    co o tym sądzicie
    z góry dzieki za wszelkie sugestie
    pozdawiam
    Wiktor

    --
    w...@p...wp.pl

  • 2. Data: 2004-01-22 15:23:34
    Temat: Re: KOSZTY UZYSKANIA PRZYCHODU
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "wiktor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czasowego zamieszkania podatnika jest położone poza
    > miejscowością, w której znajduje się zakład pracy i podatnik
    Nie widze problemu jak bedziesz robić roczne rozliczenie z obu pit-ów
    wpiszesz podwyższone i juz.
    Wiola