  • 1. Data: 2004-01-22 07:15:51
    Temat: Bilans 2003 czy ma ktos wzor
    Od: "Pawel" <s...@p...pl>

    Uwinolem sie juz ze wszystkim. Mam spory zwrocik wiec chce jak najszybciej
    zlozyc pita. Nie moge jednak znalezc nigdzie wzoru bilansu za 2003 i
    rachunku zyskow i strat.
    Pomozcie prosze.

    Z gory dzieki.

  • 2. Data: 2004-01-22 07:28:45
    Temat: Re: Bilans 2003 czy ma ktos wzor
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Pawel napisał:

    > Uwinolem sie juz ze wszystkim. Mam spory zwrocik wiec chce jak najszybciej
    > zlozyc pita. Nie moge jednak znalezc nigdzie wzoru bilansu za 2003 i
    > rachunku zyskow i strat.

    Jest taki sam jak w zeszłym roku ;-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-01-22 08:24:40
    Od: /slawek <w...@W...pl>

    Użytkownik Maddy napisał:

    > Jest taki sam jak w zeszłym roku ;-))

    Ale w przyszłym prawdopodobnie już nie będzie. Tak przy okazji, to na
    szkoleniu na którym byłem niedawno pani Lisiecka-Zając zarzuciła
    nadmierne przywiązanie do wzoru z załącznika i wręcz nalegała żeby go
    dostosowywać do własnej specyfiki.

    --

    /slawek/szczecin
    http://windsurfing.sytes.net