  • 1. Data: 2003-05-10 14:51:24
    Temat: KPiR
    Od: "MT" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Zaczynam działalność gosp.spółka cywilna - rozliczenia w formie KPiR. Mam
    kilka pytań:
    1. Jak to rozliczać, czy na pół i dwie deklaracje PIT-5, czy też wystarczy
    jedna?
    2 Używam samochodu prywatnego i telefonu prywatnego (napisałem umowę
    użyczenia dla spółki), czy f-ry w całości w koszty, czy też jakoś inaczej?
    VAT- u nie odliczać od nich?
    Pozdrawiam
    Monika

  • 2. Data: 2003-05-10 22:27:59
    Temat: Re: KPiR
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    MT chwycił(a) pióro i napisał(a):

    > 1. Jak to rozliczać, czy na pół i dwie deklaracje PIT-5, czy też
    wystarczy
    > jedna?

    Każdy wspólnik składa swoją,według udziału w zyskach.

    > 2 Używam samochodu prywatnego i telefonu prywatnego (napisałem umowę
    > użyczenia dla spółki),

    Natychmiast ja wywal i zapomnij o niej,bo jest nieważna.

    >czy f-ry w całości w koszty, czy też jakoś inaczej?

    Telefon w/g bilingu,a auto można kilometrówką

    > VAT- u nie odliczać od nich?

    Od telefonu się nie da,a auto jakie?
    Ciagnik siodłowy,autobus ?

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!