  • 1. Data: 2003-05-09 18:57:09
    Temat: koszty a paliwo
    Od: "Mikolaj" <z...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam samochod osobowy wlaczony do DG i z tego powodu musze prowadzic
    kilometrowke (??) a wiec jezeli mam fakture za paliwo na n.p. 120 zl to czy
    moge calosc uznac za koszt czy tylko czesc ktora przejechalem? help :)

    m.

  • 2. Data: 2003-05-09 19:30:02
    Temat: Re: koszty a paliwo
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Mikolaj" <z...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    czy
    > moge calosc uznac za koszt czy tylko czesc ktora przejechalem? help :)

    --------------------------------------
    Jeśli samochód firmowy wprowadzony jako środek trwały to nawet jeśli osobowy
    nie potrzeba prowadzić przebiegu faktury wrzycasz w koszty również wszelki
    inne opłaty z nim związane .Nie odliczasz tylko Vat od paliwa więc brutto w
    koszty.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-05-09 20:14:37
    Od: "Mikolaj Zawicki" <z...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > inne opłaty z nim związane .Nie odliczasz tylko Vat od paliwa więc brutto w

    nawet w takim wypadku kiedy samochod zostal kupiony przed rozpoczeciem DG,
    nie ma homologacji na ciezarowy i poprostu zostal wprowadzony jako sr.trwaly?

    dziekuje za info :)

  • 4. Data: 2003-05-10 08:17:41
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    Mikolaj Zawicki chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > nawet w takim wypadku kiedy samochod zostal kupiony przed rozpoczeciem
    > DG, nie ma homologacji na ciezarowy i poprostu zostal wprowadzony jako
    > sr.trwaly?

    Nawet

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 5. Data: 2003-05-11 16:56:01
    Od: "Agata" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nawet
    >
    > --
    > Jacek
    ale.......podobno istnieje też sprawa czy owy samochód jest jedynym
    właściciela firmy, bo wtedy us może zakwestionować czy całe zakupione paliwo
    zostało zużyte tylko na dział. gosp.
    Agata

  • 6. Data: 2003-05-11 20:13:10
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    Agata chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > ale.......podobno istnieje też sprawa czy owy samochód jest jedynym
    > właściciela firmy, bo wtedy us może zakwestionować czy całe zakupione
    > paliwo zostało zużyte tylko na dział. gosp.

    Ja mam dwa samochody na EŚT i tylko dwa ogólnie.
    Prywatnie to ja jeżdzę rowerem pożyczanym od sąsiada,albo chadzam
    piechotą lub korzystam z komunikacji miejskiej.-)
    Zrozumiałałaś?

  • 7. Data: 2003-05-12 07:32:02
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

> [...]
    > Prywatnie to ja jeżdzę rowerem pożyczanym od sąsiada,albo chadzam
    > piechotą lub korzystam z komunikacji miejskiej.-)

    --------------------------------------
    Z tym pożyczeniem do sąsiada rowera to Jacek uważaj bo to tez mogą
    opodatkować .
    Wiola

  • 8. Data: 2003-05-12 21:49:44
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 May 2003, Wiola Pikorska wrote:

> [...]
    [...]
    >+ Z tym pożyczeniem do sąsiada rowera to Jacek uważaj bo to tez mogą

    Jak już jesteśmy "przy temacie", to ja bardziej obawiam
    się akcyzy na prąd z dynama. A konkretnie żeby licznik
    nie był za ciężki :>

    pozdrowienia, Gotfryd
    (2 rowery :), 4 dynama :))

  • 9. Data: 2003-05-13 07:26:38
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

> [...]
    >
    > Jak już jesteśmy "przy temacie", to ja bardziej obawiam
    > się akcyzy na prąd z dynama. A konkretnie żeby licznik

    ----------------------------------
    Gotfryd uważaj bo minister K o tym pomyśle się dowie i to wykorzystała na
    łate w budżecie.Moze to zabawne ale czemu nie.
    Wiola

  • 10. Data: 2003-05-13 18:21:17
    Od: "Jacek" <c...@p...onet.pl>

    Wiola Pikorska chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Z tym pożyczeniem do sąsiada rowera to Jacek uważaj bo to tez mogą
    > opodatkować .

    Dzięki Ci Wiolu za zwrócenie uwagi.Tak może być faktycznie.Ostatnio jakiś
    "roztrzepany" jestem.To chyba wiosna.