  • 1. Data: 2003-05-10 12:21:30
    Temat: Spadek: akcje+konto..no i podatek
    Od: "IYIS" <m...@w...pl>

    Cześć!
    Witam serdecznie wszystkich jako że ja tu po raz pierwszy.
    Mam 2 pytania związane z podatkiem od spadku.. a dokładniej:
    1.Odziedziczyłem połowę akcji z konta mamy więc założyłem własne konto,
    akcje zostały przepisane i... właśne.. od jakiej kwoty będzie naliczony
    podatek : od kursu w dniu śmierci..w dniu przepisania na moje konto.. czy
    też dopiero w momencie jak je sprzedam?

    2.Jestem w trakcie likwidowania konta w pkobpsa i..dowiedziałem się
    że do US podawany jest stan z dnia śmierci a nie dnia likwidacji ...
    pytanie-czemu????
    czemu płacę podatek od większej sumy niż dostaję?

    pozdrawiam

    --
    _
    Ziemia jest piekłem innego świata