  • 1. Data: 2003-10-12 10:45:16
    Temat: Re: e-sklep a kasa fiskalna
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 12 Oct 2003, Tomasz Wojnowski wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Mam pytanko do grupowiczów. Czy prowadząc sklep internetowy - sprzedaż
    >+ detaliczna akcesoriów komputerowych dla osób fizycznych i firm - muszę mieć
    >+ kasę fiskalną?

    ...a mógłbyś się pofatygować i skorzystać z:
    http://tinyurl.com/qpg9

    [...]
    >+ Czy to jest nadal aktualne (jaka jast podst. prawna)?

    Załącznik do rozp. wykonawczego:
    Rozporzšdzenie Ministra Finansów
    z dnia 23 grudnia 2002 r.
    w sprawie kas rejestrujšcych.
    Sprawdź na isip.sej.gov.pl czy nie było aktów zmieniających.

    >+ Jeżeli tak, jakie są aktualne wymogi fiskalne dotyczące
    >+ sprzedaży w e-sklepach?

    Zależy jak przyjmujesz płatność. Zwróć uwagę że "tylko
    przelew" wyklucza zapłatę kartą !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-10-12 13:17:08
    Temat: e-sklep a kasa fiskalna
    Od: "Tomasz Wojnowski" <t...@i...net.pl>

    Witam,

    Mam pytanko do grupowiczów. Czy prowadząc sklep internetowy - sprzedaż
    detaliczna akcesoriów komputerowych dla osób fizycznych i firm - muszę mieć
    kasę fiskalną?
    Podobno do niedawna, przy zachowaniu pewnych zasad sprzedaży nie było to
    konieczne.
    Czy to jest nadal aktualne (jaka jast podst. prawna)?
    Jeżeli tak, jakie są aktualne wymogi fiskalne dotyczące sprzedaży w
    e-sklepach?

    pozdrawiam
    TW