  • 1. Data: 2003-01-19 14:15:21
    Temat: pity roczne dla pracownikow
    Od: "Magdalena Budzynska" <v...@v...pl>

    Witam,
    Jakie pity roczne nalezy wystawic dla pracownikow i do kiedy?
    1. Umowa o prace na czas nieokreslony
    2. Umowa o dzielo - jednorazowa
    Dziekuje za pomoc.
    Magdalena Budzynska

  • 2. Data: 2003-01-20 08:54:37
    Temat: Re: pity roczne dla pracownikow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 19 Jan 2003, Magdalena Budzynska wrote:

    >+ Witam,
    >+ Jakie pity roczne nalezy wystawic dla pracownikow i do kiedy?
    >+ 1. Umowa o prace na czas nieokreslony

    Nie wiem, chyba PIT-11 (do marca ?)

    >+ 2. Umowa o dzielo - jednorazowa

    OIW: PIT-8b do 31 stycznia, dostarczyć do US właściwego
    dla zatrudnionego wykonawcy (to nie pracownik :)) oraz
    owemu zatrudnionemu.

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-01-20 14:25:39
    Od: "Marcin" <m...@f...com.pl>

    napewno PIT11, na nagłówku jest podany termin wydania.

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

  • 4. Data: 2003-01-20 15:15:36
    Od: "Inf" <i...@n...us>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Nie wiem, chyba PIT-11 (do marca ?)

    PIT-11
    lub
    PIT-40 (jesli pracownik - podatnik zlozyl Ci do 15 stycznia ubieglego roku
    deklaracje, iz poza dochodami uzyskanymi od Ciebie nie uzyskał innych
    dochodów, nie korzysta z zadnych odliczen i nie rozlicza sie wspolnie z
    malzonkiem)

    - skladanie obydwu do 31. marca przeslac podatnikowi, do 15. kwietnia US
    PODATNIKA

    > OIW: PIT-8b do 31 stycznia, dostarczyć do US właściwego
    > dla zatrudnionego wykonawcy (to nie pracownik :)) oraz
    > owemu zatrudnionemu.

    Chyba jednak do 15. marca (nie wydaje mi sie, zeby cos sie zmienilo, ale
    polecam sprawdzic)

    > pzdr, Gotfryd

    Pozdrowienia
    Inf