  • 1. Data: 2011-04-09 18:56:24
    Temat: KPiR - jaki program jest najlepszy?
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>

    JWT - który program komputerowy polecacie do prowadzenia KPiR?

    Podpowiem, że raczej coś niezbyt skomplikowanego, ale mającego wszystkie
    niezbędne funkcje ;-)

    Cena gra rolę, ale drugorzędną.

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 2. Data: 2011-04-09 19:12:36
    Temat: Re: KPiR - jaki program jest najlepszy?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 09.04.2011 20:56, Maciej Ślużyński pisze:
    > JWT - który program komputerowy polecacie do prowadzenia KPiR?

    Ja używam MK RP. Cena około 20zł rocznie. Ma swoje schizy, ale jak na
    nieskomplikowane narzędzie, to chyba jest dość rozwinięty.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2011-04-09 19:24:18
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    7,99 wystarczy, ale trzeba pilnować
    http://dodatkidogazet.pl/dodatki/eq-tytul,4582.html
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2011-04-09 22:35:06
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (09.04.2011 20:56), Maciej Ślużyński wrote:
    > JWT - który program komputerowy polecacie do prowadzenia KPiR?
    >
    > Podpowiem, że raczej coś niezbyt skomplikowanego, ale mającego wszystkie
    > niezbędne funkcje ;-)
    >
    > Cena gra rolę, ale drugorzędną.

    Openoffice, Excel.

    p. m.

  • 5. Data: 2011-04-10 05:54:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.04.2011 00:35, mvoicem pisze:

    > Openoffice, Excel.

    To, że cena gra rolę drugorzędną, to pewnie nie znaczy ,,wybierzmy
    ekstremalnie drogie rozwiązanie''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2011-04-10 07:59:38
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10.04.2011 07:54), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > To, że cena gra rolę drugorzędną, to pewnie nie znaczy ,,wybierzmy
    > ekstremalnie drogie rozwiązanie''.

    Dlaczego ekstremalnie drogie?

    p. m.

  • 7. Data: 2011-04-10 09:54:43
    Od: rAzor <p...@n...telesfora.com>

    Darz bór! Użytkownik... he he - Przemysław Adam Śmiejek raczył napisać:

    Calc jest za darmo. :-)
    --
    Sátoraljaújhely

  • 8. Data: 2011-04-10 17:36:59
    Od: "Papa.Smerf" <f...@P...zł>

    Órzytkownik "rAzor" napisał::

    > Calc jest za darmo. :-)

    za darmo do urzytku niekomercyjnego, dla DG pewnie jest płatny, ale nie mam
    pojęcia ile:O)

  • 9. Data: 2011-04-10 19:17:39
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.04.2011 09:59, mvoicem pisze:

    > Dlaczego ekstremalnie drogie?

    Bo skoro nie napisałeś ,,Produkt XY wykorzystujący jako platformę
    OpenOffice/Excela'' to znaczy, że musi sobie to sam oprogramować. A to
    koszt naprawdę ogromny, nie tylko samego programowania, ale zapewniania
    zgodności z przepisami oraz testowania i usuwania błędów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2011-04-10 19:18:20
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 10.04.2011 11:54, rAzor pisze:
    > Darz bór! Użytkownik... he he - Przemysław Adam Śmiejek raczył napisać:
    > Calc jest za darmo. :-)

    Po pierwsze primo: Zależy jak mierzyć cenę.
    Po drugie primo: Calc nie jest programem księgowym, o jaki pytał pytający.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek