eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › koszty przed rozpoczęciem działalności
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2011-04-08 12:52:28
    Temat: koszty przed rozpoczęciem działalności
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>

    Firma zaczyna działalność od 1 maja, ale dokumenty (wpis, NIP) już są.

    No, ale trzeba zrobić pieczątkę, kupić program księgowy i jeszcze parę
    rzeczy.

    Stąd pytanie - czy na wszystkie kupowane w kwietniu rzeczy można wziąć
    faktury VAT i potem, w maju, je zaksięgować? Czy lepiej kupować na imienne
    rachunki i je zaksięgować?

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński


  • 2. Data: 2011-04-08 17:20:05
    Temat: Re: koszty przed rozpoczęciem działalności
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 8 Apr 2011, Maciej Ślużyński wrote:

    > Firma zaczyna działalność od 1 maja, ale dokumenty (wpis, NIP) już są.
    >
    > No, ale trzeba zrobić pieczątkę, kupić program księgowy i jeszcze parę
    > rzeczy.
    >
    > Stąd pytanie - czy na wszystkie kupowane w kwietniu rzeczy można wziąć
    > faktury VAT i potem, w maju, je zaksięgować?

    IMO - właśnie tak.

    > Czy lepiej kupować na imienne rachunki i je zaksięgować?

    A co z VATem?

    pzdr, Gotfryd

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1