  • 1. Data: 2011-04-10 05:44:38
    Temat: PIT a ekwiwalent
    Od: alex <o...@w...pl>

    Znajoma przeszła na emeryturę, dostała z ZE, gdzie pracowała, ekwiwalent
    na energie elektryczną 2 x rocznie po ileś tam chyba 500zł, czy ma to
    wykazywać w PIcie jako dochód?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-04-10 16:52:49
    Temat: Re: PIT a ekwiwalent
    Od: "JeSt" <o...@w...eu>

    Użytkownik "alex" napisał w wiadomości grup

    Znajoma przeszła na emeryturę, dostała z ZE, gdzie pracowała, ekwiwalent
    na energie elektryczną 2 x rocznie po ileś tam chyba 500zł, czy ma to
    wykazywać w PIcie jako dochód?

    pozdrawiam

    Tak, przecież w zakładzie też jej potrącali od tej kwoty podatek.

  • 3. Data: 2011-04-10 18:01:09
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-10 07:44, alex pisze:
    > Znajoma przeszła na emeryturę, dostała z ZE, gdzie pracowała, ekwiwalent
    > na energie elektryczną 2 x rocznie po ileś tam chyba 500zł, czy ma to
    > wykazywać w PIcie jako dochód?

    A nie może zadzwonić do pracy i zapytać czy ma placić od tego podatek?

    --
    animka

  • 4. Data: 2011-04-10 21:35:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "alex" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Znajoma przeszła na emeryturę, dostała z ZE, gdzie pracowała, ekwiwalent
    > na energie elektryczną 2 x rocznie po ileś tam chyba 500zł, czy ma to
    > wykazywać w PIcie jako dochód?

    A dostała PIT od dochodu?

  • 5. Data: 2011-04-12 14:56:59
    Od: alex <o...@w...pl>

> [...]
    > Znajoma przeszła na emeryturę, dostała z ZE, gdzie pracowała, ekwiwalent
    > na energie elektryczną 2 x rocznie po ileś tam chyba 500zł, czy ma to

    OK już doczytałem, do kwoty 2280zł jest zwolniony z podatku