  • 1. Data: 2011-04-08 05:26:09
    Temat: jaki PIT roczny przy sprzedaży auta?
    Od: Gorzelnia w Pułtusku <g...@o...pl>

    Witam, w zeszłym roku kupiłem (za 12000) i po tygodniu sprzedałem (za 13500)
    auto, poopłacałem po sprzedaży podatki itp. Jaki PIT roczny mam wypełnić? Do
    tej pory wypełniałem pit 37 (umowa o pracę). Dzięki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2011-04-08 08:18:32
    Temat: Re: jaki PIT roczny przy sprzedaży auta?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Fri, 8 Apr 2011 05:26:09 +0000 (UTC), Gorzelnia w Pułtusku
    <g...@o...pl> wrote:

    >auto, poopłacałem po sprzedaży podatki itp. Jaki PIT roczny mam wypełnić? Do

    a jakie podatki po sprzedaży poopłacałeś?
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-04-08 08:51:37
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/8/2011 12:26 AM, Gorzelnia w Pułtusku wrote:
> [...]
    > 13500) auto, poopłacałem po sprzedaży podatki itp. Jaki PIT roczny mam
    > wypełnić? Do tej pory wypełniałem pit 37 (umowa o pracę). Dzięki za

    w pit-37 jest wiersz, ostatni, pod tytulem "inne".

  • 4. Data: 2011-04-08 09:18:47
    Od: Gorzelnia w Pułtusku <g...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > a jakie podatki po sprzedaży poopłacałeś?

    Zapłaciłem ten 2% (nie pamiętam nazwy PITa)

  • 5. Data: 2011-04-08 09:19:50
    Od: Gorzelnia w Pułtusku <g...@o...pl>

    > w pit-37 jest wiersz, ostatni, pod tytulem "inne".

    Czy wpisywac kwotę sprzedaży, czy różnicę kupna-sprzedaży

  • 6. Data: 2011-04-08 09:26:49
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 08 Apr 2011 09:18:47 +0000, Gorzelnia w Pułtusku napisał(a):

    > Zapłaciłem ten 2% (nie pamiętam nazwy PITa)

    Jeśli naprawdę zapłaciłeś go po sprzedaży a nie po zakupie, to zwróć się
    do US po zwrot, bo PCC płaci obecnie tylko kupujący.

  • 7. Data: 2011-04-08 09:43:58
    Od: Gorzelnia w Pułtusku <g...@o...pl>

    > Jeśli naprawdę zapłaciłeś go po sprzedaży a nie po zakupie, to zwróć się
    > do US po zwrot, bo PCC płaci obecnie tylko kupujący.

    oj, sorry, zapłaciłem 2 % podatek po kupnie, potem już nic nie płciłem

  • 8. Data: 2011-04-08 13:22:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/8/2011 4:19 AM, Gorzelnia w Pułtusku wrote:

    > Czy wpisywac kwotę sprzedaży, czy różnicę kupna-sprzedaży

    różnice.

  • 9. Data: 2011-04-08 14:03:33

    Fri, 08 Apr 2011 08:22:02 -0500, w <inn27v$5jt$6@inews.gazeta.pl>, witek
    <w...@g...pl.invalid> napisał(-a):

    > różnice.

    Minus koszty. Czyli np. koszty rejestracji.
    Nie pamiętam już czy podatek PCC można było wpisać w koszty.