  • 1. Data: 2004-06-16 10:18:46
    Temat: KPiR z magazynu w koszty
    Od: "Grzegorz Witek" <g...@b...onet.pl>

    Witam,

    Zastanawiam się, jak zaksięgować w KPiR operację, polegającą na
    przeniesieniu jakiegoś towaru z magazynu w koszty.
    Załóżmy, że kupiłem płyty CD-R i zaksięgowałem je jako zakup towarów
    handlowych. Teraz potrzebuję kilka sztuk na własne potrzeby, więc muszę je
    zdjąć z magazynu i zaksięgować w koszty.
    Przychodzi mi do głowy pomysł z dokumentem RW i na jego podstawie
    zaksięgowanie kwoty na minus w kolumnie ZAKUP TOWARÓW i na plus w kolumnie
    KOSZTY. Czy taka operacja będzie poprawna z prawnego punktu widzenia?

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2004-06-18 21:51:09
    Temat: Re: KPiR z magazynu w koszty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Jun 2004, Grzegorz Witek wrote:

    >+ Witam,
    >+
    >+ Zastanawiam się, jak zaksięgować w KPiR operację, polegającą na
    >+ przeniesieniu jakiegoś towaru z magazynu w koszty.
    [...]
    >+ Przychodzi mi do głowy pomysł z dokumentem RW i na jego podstawie
    >+ zaksięgowanie kwoty na minus w kolumnie ZAKUP TOWARÓW i na plus w kolumnie
    >+ KOSZTY. Czy taka operacja będzie poprawna z prawnego punktu widzenia?

    Nie wiem.
    Ja tak robię ;)
    Taki zapis odzwierciedla dokładnie dokonaną operację i IMHO musiałby
    istnieć przepis szczegółowy zabraniający takiego zapisu aby tak
    zrobić nie było wolno :)
    Acha... dla przykładu:
    http://tiny.pl/hw7
    czyli: