  • 1. Data: 2004-02-24 09:51:38
    Temat: Deklaracja Vat 7 a zerowy przychod-wypelniac?
    Od: "M." <m...@s...org>

    Witam

    i mam pytanie do Szanownych Grupowiczow

    Maz rozpoczal dzialalnosc gospodarcza od 2 stycznia tego roku.Jak na razie
    jest to tylko DG na papierku poniewaz nic sie nie dzieje, zero przychodow,
    zero kosztow, zaplacil oczywiscie skladke ZUSowska. Czy w zwiazku z tym musi
    skladac w Urzedzie Skarbowym deklaracje Vat 7 czy nie? Pytam bo jutro
    ostateczny termin a zdania sa podzielone.

    Z gory dziekuje za odpowiedz

    Pozdrawiam
    M.

  • 2. Data: 2004-02-24 11:42:14
    Temat: Odp: Deklaracja Vat 7 a zerowy przychod-wypelniac?
    Od: "marek" <z...@w...pl>

> [...]
    > skladac w Urzedzie Skarbowym deklaracje Vat 7 czy nie? Pytam bo jutro
    > ostateczny termin a zdania sa podzielone.

    Witaj
    Musi złożyć zerową deklarację.
    Magda

  • 3. Data: 2004-02-24 11:46:34
    Temat: Re: Deklaracja Vat 7 a zerowy przychod-wypelniac?
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    24 Feb 2004 10:51:38 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, M. napisał(a):

> [...]
    > skladac w Urzedzie Skarbowym deklaracje Vat 7 czy nie? Pytam bo jutro
    > ostateczny termin a zdania sa podzielone.

    Deklarację VAT-7 zawsze się składa - nawet zerową.
    Nie musi składać PIT-5 lub PIT-5L.
    --
    Mieczysław

    Zbiór przepisów:
    www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm

  • 4. Data: 2004-02-24 18:13:18
    Od: "daryusz" <d...@N...gazeta.pl>

    > Deklarację VAT-7 zawsze się składa - nawet zerową.

    ja mam trochę odmienne zdnaie na ten temat:
    dekalacje składa się jeżeli powstał obowiązek podatkowy (art.10)
    a takowy powstaje zgodnie z art. 6

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-02-24 19:21:47
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Tue, 24 Feb 2004 18:13:18 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo.podatki, daryusz
    napisał(a):

    > ja mam trochę odmienne zdnaie na ten temat:
    > dekalacje składa się jeżeli powstał obowiązek podatkowy (art.10)
    > a takowy powstaje zgodnie z art. 6
    >
    > pozdrawiam
    Jeżeli piszesz o *obecnie obowiązującej* ustawie o VAT to art.10 jest
    *skreślony*.
    Lepiej sprawdź nim coś napiszesz.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 6. Data: 2004-02-24 20:48:21
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    daryusz

    > Jeżeli piszesz o *obecnie obowiązującej* ustawie o VAT to art.10

    Serio?
    U mnie nie jest skreślony. :-)
    Może ktoś jeszcze sprawdzi.

  • 7. Data: 2004-02-24 21:06:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Feb 2004, Mieczyslaw wrote:

    >+ Tue, 24 Feb 2004 18:13:18 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo.podatki, daryusz
    >+ napisał(a):
    [...]
    >+ > dekalacje składa się jeżeli powstał obowiązek podatkowy (art.10)
    [...]
    >+ Jeżeli piszesz o *obecnie obowiązującej* ustawie o VAT to art.10 jest
    >+ *skreślony*.

    CAŁY ?
    Mam tego dwie strony na ekranie...

    >+ Lepiej sprawdź nim coś napiszesz.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 8. Data: 2004-02-25 06:24:15
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Tue, 24 Feb 2004 22:06:46 +0100, na pl.soc.prawo.podatki, Gotfryd Smolik
    news napisał(a):

    > [...]
    > [...]
    >
    > CAŁY ?
    > Mam tego dwie strony na ekranie...

    Przyganiał kocioł garnkowi;) ( to do mnie.)
    Źle spojrzałem na ekran : to pkt.10 art.9 jest skreślony.
    Sypię głowę popiołem.
    --
    Mieczysław
    ----
    Zbiór przepisów:
    www.bim.home.pl\sigow\prawo.htm
    What people don't understand, they fear. What they fear they seek to
    destroy.