  • 1. Data: 2004-05-08 04:44:23
    Temat: KURS PRZELICZENIA DLA FAKTUR WEWNĘTRZNYCH
    Od: "maramik" <m...@i...pl>

    Czy ktoś spotkał się z problemem sposobu przeliczenia walut w fakturach
    wewnętrznych.
    Według rozporządzeń w przypadku nabycia wewnątrzwspólnotowego należy
    wystawić fakturę wewnętrzną.

    Po jakim kursie należy przeliczyć?

    --
    Pozdrawiam.
    maramik

  • 2. Data: 2004-05-08 08:08:37
    Temat: Re: KURS PRZELICZENIA DLA FAKTUR WEWNĘTRZNYCH
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Po jakim kursie należy przeliczyć?

    po kursie dnia NBP
    lub kursie dnia poprzedniego jesli takowy nie zostal leszcze ogloszony

    pozdrawiam
    grzess

  • 3. Data: 2004-05-08 08:21:59
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik grzess napisał:

    > po kursie dnia NBP
    > lub kursie dnia poprzedniego jesli takowy nie zostal leszcze ogloszony

    Średnim kursie, dla porzadku. Średnim NBP ;-)
    Bo NBP ma kilka tych kusów. ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-05-08 08:38:23
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Średnim kursie, dla porzadku. Średnim NBP ;-)
    > Bo NBP ma kilka tych kusów. ;-)

    nooo..sredni mialem na mysli :-)

    grzess

  • 5. Data: 2004-05-08 15:15:41
    Od: "maramik" <m...@i...pl>

    > Średnim kursie, dla porzadku. Średnim NBP ;-)
    > Bo NBP ma kilka tych kusów. ;-)

    Dziękuję, ale kurs z dnia czego?

    - wystawienia faktury dostawcy?
    - wystawienia faktury wewnętrznej?
    - dostawy towaru?

    --
    Pozdrawiam.
    maramik

  • 6. Data: 2004-05-08 15:54:54
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "maramik" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości

    > Dziękuję, ale kurs z dnia czego?
    >
    > - wystawienia faktury dostawcy?
    > - wystawienia faktury wewnętrznej?
    > - dostawy towaru?

    Wystawienia faktury przez dostawcę (par.37.ust.4 rozp.MF).

    Pzdr,
    BaLab

  • 7. Data: 2004-05-08 16:09:32
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    > po kursie dnia NBP
    > lub kursie dnia poprzedniego jesli takowy nie zostal leszcze ogloszony

    Przepraszam ale cos nie zalapalem: czy stosujesz kurs z dnia dzisiejszego
    (tabeli z dzisiejsza data), czy z tabeli z dnia wczorajszego?
    Z tego co wiem to do przeliczenia w dniu dzisiejszym powinien byc wziety
    kurs z tabeli wczorajszej (albo poprzedniej, ostatniej ogloszonej) -
    obowiazujacej dzisiaj. Tabela ogloszona dzisiaj obowiazywac bedzie do
    przeliczen w dniu jutrzejszym.
    Prosze o sprostowanie jesli moj sposob jest niewlasciwy.

    D.A.

  • 8. Data: 2004-05-08 18:08:51
    Od: "maramik" <m...@i...pl>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "maramik" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Wystawienia faktury przez dostawcę (par.37.ust.4 rozp.MF).

    Dzięki BaLab!

    Czy może wiesz co z kursem na INTRASTAT. Czy ta sama zasada?

    --
    Pozdrawiam.
    maramik

  • 9. Data: 2004-05-08 19:56:53
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "D.A." <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przeliczen w dniu jutrzejszym.
    > Prosze o sprostowanie jesli moj sposob jest niewlasciwy.

    W razporządzeniu jest: "według wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank
    Polski bieżącego kursu średniego waluty obcej na dzień wystawienia faktury
    (...)".

    Znaczy, masz rację, bo ważne jesta NA KIEDY a nie KIEDY kurs został
    ogłoszony.

    Pzdr,
    BaLab

  • 10. Data: 2004-05-08 19:58:17
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Dzięki BaLab!
    >
    > Czy może wiesz co z kursem na INTRASTAT. Czy ta sama zasada?

    Nie wiem :-(.

    Pzdr,
    BaLab