  • 1. Data: 2004-05-07 21:40:47
    Temat: nadwyżka vat do zwrotu
    Od: "ewka" <o...@p...onet.pl>

    dotychczas wykazuje nadwyżkę vatu do przeniesienia na miesiąc następny - nie
    mam podstaw do zwrotu bezpośredniego. W deklaracji za kwiecień będzie
    również taka nadwyżka.
    W nowej ustawie vatowskiej nie ma juz rozgraniczenia na zwrot bezpośredni i
    pośredni, czyli generalnie to ode mnie zależy czy chcę nadwyżkę na rachunek
    czy na nastepne miesiące. W takim razie co zrobić z dotychczasowa nadwyżką?
    Wykazać wszystko w deklaracji za maj jako podatek do zwrotu na rachunek
    bankowy?

    pozdrawiam
    ewa

    --
    pozdrawiam
    ewka

  • 2. Data: 2004-05-07 21:57:59
    Temat: Re: nadwyżka vat do zwrotu
    Od: "Tomasz Moch" <m...@n...com.pl>

    Oczywiście cały VAT do zwrotu. Uwarunkowany jest wyłącznie termin zwrotu.