  • 1. Data: 2005-12-01 15:27:21
    Temat: Kapitalizacja odsetek a ryczalt
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Witam

    Jestem na ryczalcie+VAT.
    Jak wiadomo zawsze z koncem mies banki na RORach naliczaja odestki.
    Jak je wpisac do ewidencji przychodu?

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 2. Data: 2005-12-01 17:53:11
    Temat: Re: Kapitalizacja odsetek a ryczalt
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Dec 2005, Rafal M wrote:

    > Jestem na ryczalcie+VAT.
    > Jak wiadomo zawsze z koncem mies banki na RORach naliczaja odestki.
    > Jak je wpisac do ewidencji przychodu?

    KTÓREJ ewidencji ?
    Bo jak mniemam masz dwie i mam nadzieję że do VATu nie chcesz
    wpisać :) (to są "inne przychody" i pod VAT nie podlegają,
    tak jak np. odszkodowania).
    W archiwum znajdziesz kilka razy wałkowaną kwestię "a jaka
    stawka jest od odsetek" (stawka ryczałtu) - bo nie pamiętam.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)