  • 1. Data: 2005-12-01 16:50:27
    Temat: Gdzie informacje o formach opodatkowania dla firm?
    Od: "macias" <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy jest gdzieś w sieci jakieś syntetyczne opracowanie nt. form opodatkowania
    działalności gospodarczej? Jakieś porównanie, ludzki opis karty podatkowej,
    ryczałtu, zalet/wad, itd.? Wszystko, co znalazłem to albo ustawy albo płatne
    materiały w serwisach, z tym że po tytule artykułu raczej ciężko mi określić
    jego przydatność i jakoś nie chcę w ciemno płacić. Chodzi mi o zastosowanie w
    praktyce dla firmy, która wykonuje zlecenia głównie dla klientów zza oceanu.
    Kwestia VATu też jest tu do rozważenia przy okazji.

    Z góry dziękuję!
    Maciej

  • 2. Data: 2005-12-02 07:40:48
    Od: "macias" <m...@p...onet.pl>

    Nie wierzę, że nikt na nic takiego nie trafił!

    Podajcie chociaż jakieś płatne źródła godne polecenia.
    Dziękuję z góry!